14 sierpnia 2021r. w bardzo ciepły poranek, wyruszyliśmy na trzy dniową wycieczkę do Zakopanego. Słońce bardzo mocno grzało przepowiadając, iż będzie to wycieczka pełna słońca i wielu fascynujących wrażeń. Poznawanie gór zaczęliśmy od Wielkiej Krokwi i wyjazdu kolejką linową na Gubałówkę, skąd rozciągają się cudowne malownicze widoki. Spacerując górskimi szlakami mogliśmy podziwiać panoramę Tatr. Największą atrakcją dla dzieciaków były termy Gorący Potok – kompleks super basenów, z naturalna wodą siarkową. Korzystaliśmy z masaży wodnych i gajzerów, śmiechu i radości było co niemiara. Następnego dnia zwiedzaliśmy Zakopane. Na Krupówkach mieliśmy okazje zobaczyć Festiwal Folkloru Ziem Góralskich. Było to dla nas fascynujące spotkanie z bogactwem góralskiej tradycji, muzyki, śpiewu, strojów, rzemiosła i kultur. W wolnym czasie mogliśmy samodzielnie poruszać po całej Gubałówce, gdzie poszliśmy na lody i mogliśmy skosztować przysmaków góralskich, oscypki z żurawiną smakowały nam najbardziej.
Ostatniego dnia pojechaliśmy do Czorsztyna, tam zwiedzaliśmy ruiny zamku, który słynie z wielu fascynujących legend. Kolejnym etapem wycieczki był rejs statkiem do Niedzicy, gdzie w czasie jego trwania podziwialiśmy ruiny zamku Czorsztyńskiego, zamek w Niedzicy, Pieniński Park Narodowy oraz poznaliśmy historię powstania zalewu czorsztyńskiego. Zmęczeni ale bardzo zadowoleni, wróciliśmy do domu. Moc pozytywnych wrażeń i bardzo miłych wspomnień uwiecznionych na fotografiach, które będą nam przypominać o tej wspaniałej wycieczce.