Takie zakończenie wakacji mogliśmy sobie wymarzyć… A że marzenia należy spełniać, to ostatnie dni wakacji  29.08-30.08.2022 Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Słoneczny Dom” spędziła  w Zawoi. Udało  się skorzystać z parku linowego, wpaść z wizytą do Ośrodka Edukacyjnego Babiogórskiego Parku Narodowego, oraz zajrzeć na Halę Barankową, gdzie spotkaliśmy się z bacą i jego uroczym stadkiem owiec a także mieliśmy okazję skosztować prawdziwych oscypków świeżo wyrabianych w bacówce. Po tym emocjonującym spacerze zostaliśmy zaproszeni przez naszych gospodarzy na ognisko podczas którego oddaliśmy się beztroskiej zabawie i rozmowom, bo wrażeń po całym dniu było sporo . W dniu 30.08  tuż po śniadaniu podjęliśmy nie lada wyzwanie i wraz z naszym przewodnikiem udaliśmy się na Babią Górę. Miny początkowo może i nietęgie u niektórych ,jednak im bliżej byliśmy celu, tym większa duma ogarniała nas, że jednak dajemy radę. Na szlaku mogliśmy liczyć na siebie nawzajem, co pokazało nam jak pięknie zintegrowane są nasze dzieciaki i jak chętnie pomagają sobie podczas wędrówki .Na szczycie był czas na regenerację, posiłek, nacieszenie oczu cudnymi widokami, a satysfakcja z sukcesu .. bezcenna Piękny to był czas i kolejna ważna lekcja – Osobno możemy dużo, ale razem – znacznie więcej..